söndag 3 juli 2011

Uppdatering...

Har haft en händelserik period och att uppdatera här hamnade tyvärr långt ned på listan.
Två helger på rad var jag först på möhippa, sen R på svensexa. Därefter tog vi en tur till Stockholm och tillbringade nationaldagen på skansen. R stannade i Stockholm resten av veckan (jobb) medans jag och M fortsatte till min syster i Uppsala.
En helg hemma och sedan vidare till föräldrarna i nordvärmland. M behövde få lite tid med mormor och morfar inför det bröllop vi var inbjudna till. Bröllopshelgen kom och det kändes lite knepigt att lämna M en hel em/kväll, men allt gick bra enligt min mor. Att hon under 2 timmar skrek sig till söms var inte helt oväntat, det blev den första kvällen utan ammning. R fick ta nattandet några av de följande kvällarna och efter en vecka ungefär var hon helt avvand.
Skönt, nu skulle jag lättare kunna vara borta hemmifrån någon kväll/natt. Och om en månad är det ju tid att börja jobba igen, tro det skall bli roligt att komma tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar