tisdag 21 december 2010

Adventskalender 9-15

Har fotat då & då, men sen skall bilderna läggas in också. Nu blir det äntligen av. Tror jag lyckats få paketen i rätt ordning, så många fina saker.

Paket 9 & 10:
Nessesären kom på alldeles rätt dag, höll på att packa för en helg hos föräldrarna. Packade då ned dotterns saker i den, men den kommer snart att bli min :-). En liten bit sommar i vintertid.
Paket 11 & 12:
Brejk är gott, lyckades hålla mig tills igår, men nu är den borta...
Paket 13 & 14:
Tovat hjärta skall hängas upp innan julafton, troligen i köksfönstret. Länge sedan jag läste en bok senast, fastnar istället i något handarbete. Har några bra olästa böcker liggandes, av favoritförfattaren Dean Koontz. Dax att ta mig tid att börja, nu när jag fått ett fint bokmärke att använda.
Paket 15:
Har sett att andra fått de här nystanen, men inte fattat hur små och söta de är. Nästan så man vill spara dem som de är. Kommer inte att öppnas fören jag är 100% säker på vad det skall bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar